Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stejně jako v Budějovicích se zachovalo i vojenské letiště v Bechyni, kde přistávací dráhy zabarikádovali tak, že tam okupační letadla nemohla přistát. Také za to velitel letiště a jeho podřízení tvrdě zaplatili... a z bechyňského letiště se v normalizaci stala spolehlivá bašta kovaných komunistů. (A jestli neumřeli, jsou tam dodnes.)

1 0
možnosti
Foto

Takovýchto událostí nebylo málo, a některé následně i zdokumentovány a zveřejněny. Tedy až v časech ,,po sametu". A mnohdy dříve až ,,kovaní" lampasáci na to i ,,dojeli", jiní využili i možnost odchodu do civilu, neb měli již ,,odslouženo". Ale byli tací, kteří si následně sypali až popel na hlavu, a bylo jim i ,,odpuštěno", a dělali vesele dál své voj. kariéry I já sám jsem takové i onaké zažil. I jako civilista a na voj. cvičených, na která jsem byl ..srdečně", celkem třikrát, povolán;-)

0 0
možnosti

J34a85k68u65b 48Š28o59l79c

22. 8. 2019 13:45

Kdo nevolí jednotně je vůl?

0 0
možnosti
Foto

,,Vzedmutí" prakticky většiny tehdejších čechoslováků bylo vskutku veliké.[>-]R^ Oficielně jsem odcházel ze ZVS,(nastoupil jsem jí s odkladem) jedenadvacátého srpna 68. Od dvacátého večer jsem svůj odchod do civilu slavil již v civilu oblečný v místním hotelu (ono datum na mne vyšlo proto, že jsem díky politrukovi nasluhoval). Přesto jsem se okamžitě ráno hlásil v kasárnách a žádal, abych byl zařazen zpět do stavu útvaru. Velitel by mě přijal, bylo mu to však zakázáno. Po telefonátu na jeho velení mně jenom sdělil, že mají rozkaz v žádném případě nevyvíjet jakoukoli voj. činnost. Přesto mně poskytl alespoń hotovost. vozidlo, abych stihl vlak a mohl se co nejdříve dostat do Prahy. Přesto se nepovažuji ani v nejmenším za hrdinu. Nejen pro mne to tehdy bylo více, než jen samozřejmostí. P,S,:pro ty, kteří o mém příspěvku pochybují jen podotýkám, že jsem na těchto stránkách i toto o sobě nejen uvedl, ale i doložil,, m.j. i fotem z mé voj. kmížku, kterou mám dodnes;-)

0 0
možnosti
Foto

No vidíte, já jsem se v těchto dnech přerušil dovolenou a předčasně se vrátil k útvaru.

A taky z toho nedělám hrdinství, i když mi větší část dovolenky propadla.

0 0
možnosti

P29e30t81r 76N93e30d76v77ě51d

22. 8. 2019 10:09

Hezky napsané, děkuji. R^ A zdravím všechny rodilé Budějčáky

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Velká karma a dík za zprávu o nebývalé statečnosti lidí R^[>-][>-][>-]R^

2 0
možnosti

V podstatě s obsahem Vašeho literárního výtvoru souhlasím, nicméně z pokud se týká oftalmologického hlediska, pak byste měl více dbát na možné, až nezdravé následky, které díky různé formě písma použitého v jednotlivých odstavcích, ba dokonce i řádcích Vašeho článku mohou značně zatěžovat zrakové orgány čtenářů.

0 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS