Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M33a53r95t82i24n 73V40l70a52c92h 2603854382612

Parádní článekR^

0/0
doporučit
15.8.2019 13:26

T93r75u58b20k20a 82V95l13a24d60i79m37í73r 3429124368114

Není co dodat,zaslouzená karma.

0/0
doporučit
15.8.2019 12:06

M45i38c90h92a72l 61T92e96s28a54ř 4358112390731

Vždy mě znova překvapuje jak intenzivně řeší LGBT témata lidé, kteří o sobě tvrdí jak sexuální orientaci neřeší:)

+2/−3
doporučit
14.8.2019 22:07
Foto

M15a14r39t39i90n 16F50a61l30t28ý37n 9491806324448

;-D

0/0
doporučit
14.8.2019 22:57

B45r65o37n50i66s59l49a98v 70G11a13b95r27y22š 2642519771

Nektere vyhody samozrejmosti prave nejsou a sverepe se drzi zakona. Nevim, kolik firem nabizi napr. tzv. sick days, ale mnoho jich nebude. Proc by to delala, kdyz nemusi? Zadny zakon na to neni.

Priklady jednotlivcu jsou pekne, ale zeptal jste se nekdy pani Evy, jestli by v budoucnu, az by nasla svou zivotni lasku, se kterou by ji to vydrzelo dele, si ji mohla vzit za manzelku? Mozna ji nenapadlo, ze by o tohle mohla jednou bojovat, mozna Vas nenapadlo, ze byste ji v tom mohl podporit.

0/−5
doporučit
14.8.2019 21:27
Foto

J22a31n 15P32e68c13h72a 7441936946753

Pane Gybryši, dnes už to jde, takže můžete mi říct, kolik homo párů využilo tu vysněnou a vybojovanou možnost uzavřít registrované partnerství?

+3/0
doporučit
14.8.2019 21:41
Foto

J70a73n 45P21e22c74h82a 7181686736873

Já Vám na to odpovím: za celou dobu trvání této možnosti ji využilo cca 3000 párů. Není to málo? Když jste o to tak bojovali? A k paní Evě - vážně si myslíte, že manželství dokáže zajstit, aby vztah vydržel déle? Jinak autorovi blogu R^

+6/0
doporučit
14.8.2019 21:49

M17i54c64h39a67l 88T12e53s44a17ř 4638842710671

Jaké číslo by podle Vás bylo přiměřené?

0/0
doporučit
14.8.2019 22:13
Foto

J11a39n 23P96e33c76h31a 7641546326103

Vzhledem k tomu, jak vehementně gay komunita přijetí zákona o reg. pratnerství tehdy prosazovala, čekal bych, že jej využije aspoň 10x tolik lidí než tomu je ve skutečnosti.

+2/0
doporučit
14.8.2019 22:49

M37i67c84h15a47l 80T43e18s48a42ř 4978762130731

Proč zrovna 10x tolik, odvíjí se to třeba od počtu heterosexuálních manželství? A proč Vám vlastně záleží na jakémkoli čísle?

+1/−2
doporučit
14.8.2019 23:07

B14r54o91n51i41s62l20a59v 49G53a73b53r93y70š 2492219841

Pokud chcete odpovidat, napiste reakci k memu komentari, ne ke svemu. :-)

Ne, nejde to. Psal jsem o manzelce, ne o partnerce.

A to snad vadi, ze registrovane partnerstvi uzavrelo 3000 paru? Pokud to bude chtit jen mensina, tak to proste neumoznite nikomu? Prinesla Vam existence zakona nejake zvysene naklady? Nebo jste tim chtel rict neco jineho?

Nikdo nedokaze zajistit, aby vztah vydrzel dele, at uz se jmenuje jakkoliv. Ale manzelstvi se proste uzaviraji a uzavirat se budou.

0/0
doporučit
14.8.2019 22:49
Foto

J89a20n 16P67e61c44h68a 7381686816503

Žádné menšině nechci nic upírat. Jenže s odkazem na výchozí blog: tady jde o to, jestli o podobná práva stojí tato menšina, nebo spíš nějací podivní aktivisté, kteří se na takové menšině jen vezou a jde jim třeba o úplně něco jiného.

+5/0
doporučit
14.8.2019 23:00

B62r29o67n41i45s92l59a71v 75G72a13b90r46y26š 2172459601

Aktivisty moc nesleduju, natoz abych s nimi byl v kontaktu. A natoz abych jim sam byl. Ale vim, co si preju a o co stojim ja a nekteri mi pratele.

0/0
doporučit
14.8.2019 23:22
Foto

J73a37n 48P46e97c31h22a 7861926676463

Pane Gabryši, proč vám tak záleží na slově manželství a nestačí vám partnerství? Manželství je odjakživa i z jazykového hlediska zákonem upravený vztah muže a ženy. Nikoliv ženy a ženy nebo muže a muže. Co tím chcete získat? Samozřejmě je pravda, že reg. partnerství neupravuje např. určité majetkové poměry tak jako manželství, a to je chyba, to by se do reg. partnerství mělo doplnit. Ale proč chcete nazývat svůj vztah manželstvím?

+7/0
doporučit
14.8.2019 23:28

B92r57o82n12i93s38l18a85v 34G15a22b57r77y89š 2482199261

Ptate se me jako jednotlivce nebo jako skupiny? Muzu totiz odpovedet jen jako jednotlivec.

Nekteri se domnivaji, ze homosexualum muze registrovane partnerstvi stacit. Ale nestaci. A nevim, proc by nekdo mne mel rikat, co mi ma nebo nema stacit. Mi i partnerovi rodice jsou manzele, neexistuje racionalni duvod, abychom manzele nebyli i my dva. Nestaci mi proto, ze nema tolik prav a povinnosti jako manzelstvi. A kdyz konecne budou prava a povinnosti stejne, na co budou existovat dva stejne predpisy, ale s rozdilnym nazvem? Nema to proste logiku.

Jazykova stranka slova je uplne jina, nez si myslite. Z etymologickeho hlediska je to nejcastejsi omyl, ktereho se oponenti, zrejme zamerne, dopousteji. Cili opet nemate pravdu.

0/0
doporučit
15.8.2019 10:01
Foto

Z17d24e31n44ě36k 32M77a94t53u12š26k30a 7468286585106

a jakou logiku má rodina, která z principu udržení populace, je nefunkční???

+2/0
doporučit
15.8.2019 10:27

B90r35o81n25i29s87l52a87v 97G59a36b68r25y89š 2682179811

Proc se tedy John Cleese znovu, mimochodem uz poctvrte, ozenil? Proc si ji vzal, kdyz zadne deti uz mit nebudou?

A co takovy Repka? Dvakrat se ozenil, dvakrat se rozvedl, ma 3 deti, alimenty neplati. Je tato "rodina" funkcni nebo ne? Nebo je z obliga, protoze uz zplodil 3 deti a vic nas nezajima? A co cikani, kteri maji 7 deti a vsichni, vcetne Vas, je zivime? Je to perspektivni?

Ja a partner spolecnosti prospivame jinak. Nikdo nema povinnost mit potomky, zadny par neni tovarna na deti. Lidi je dost a pokud ja nebo spoluzak se svou zenou nebudou mit deti, je to nase rozhodnuti.

A nesnazte se argumentovat stylem " kdyby vsichni...". Proste deti se rodily, rodi a rodit se budou. To, ze je mlade pary nemaji, je vec jina a s homosexualy to nesouvisi.

0/0
doporučit
15.8.2019 12:24
Foto

Z12d69e85n52ě25k 58M30a59t34u97š83k16a 7698146675926

v mnoha věcech vám dám za pravdu, ale svazek dvou lidí stejného pohlaví nikdy nemůže nahradit institut rodiny a proto jej nazývat manželstvím, považuji za krajně nevhodné.

+2/0
doporučit
15.8.2019 12:54

B98r76o97n23i36s11l86a36v 77G55a37b72r51y36š 2382219561

Vy to povazujete za nevhodne, ja nikoliv. Budeme se tedy prit o to, ci nazor ma vetsi vahu?

0/0
doporučit
15.8.2019 22:56

L22i63b26o88r 23C48h19r33á93š69ť63a53n14s91k88ý 7315103310902

Pane Bronislave. Napsal jsem tu úvahu proto, abych upozornil, jak se problematika LGBT dostává do absurdit, kdy mnozí si na tom honí trika, včetně firem a přitom si neuvědomují, že se vlastně napráskali, že v konečném důsledku porušují nejen pravidla GDPR, ale i běžné zásady, které povětšinu platí léta a já se s problematikou, kterou tak okatě řeší, nesetkal. Ale setkávám se s diskriminací starších zaměstnanců, starších nezaměstnaných, cikánů, žen po mateřské,.... A Vy tu předvádíte podobné. Ne každý cikán je problematický a má množství dětí a stojí na sociálce fronty – každý, i pan Řepka má právo na podělání života a svůj přístup / a vadí mi, když někteří si berou z Řepků a Kájínků příklad a berou je za celebrity/ Ale vždy se snažím soustředit se na to podstatné a důležité. Třeba i ve chvíli, kdy jsem měl před sebou odsouzené mladé vrahy. Vy jste se tu zasekl na termínech „manžel“ a „manželství“ a myslím, že je to chyba. A již tu v komentářích zaznělo dost dobrých názorů. A děti, se budou rodit ze vztahu muž a žena a zdravě vyrůstat ve vyvážené rodině. Protože táta, je vždy muž a máma, je vždy žena. A pro mě jsou slova máma a táta jako posvátná.

+2/0
doporučit
15.8.2019 13:57

B90r19o68n75i67s98l25a46v 12G92a85b82r71y54š 2932229901

Ze sve pozice nedokazu rict, jestli zrovna v nasi firme takova diskriminace existuje. Meli jsme par lidi starsiho veku, ale nedokazali se asimilovat. Nemyslim si, ze je chyba v nas.

Nehazim cikany do jednoho pytle. Hazim tam lidi, kteri se neumi chovat. Cikanu je tam vic, belochu min.

Deti se budou rodit vzdy zenam, to nikdo nepopira, za trochu muzskeho prispeni :-). Ale se zdravym rustem ve vyvazene rodine nesouhlasim, protoze realita je jina. Je ro ideal, ktery bych si taky pral, ale nelze jej dosahnout. Uz jen proto, ze existuji babyboxy. A taky lide, kteri vychovu ditete zanedbavaji, protoze se narodilo omylem jako vysledek nejakeho experimentu.

Mamu a tatu mam rad, nemusite pochybovat o tom, ze si tech dvou lidi a slov nevazim. I pro me jsou posvatna a nic proti nim nemam. Tento komentar ale adresujte tem, kteri tyto vyrazy degraduji. Napr. zde: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/vrazda-sestilety-chlapec-benesovko-trest-odneti-svobody.A190811_211812_praha-zpravy_lesa. Nebo zde: budejovice.A190815_081939_budejovice-zpravy_mrl

Ja to vsak nejsem. Jak uz jsem napsal, svych rodicu i jejich oznaceni si vazim a mam k nim uctu.

0/0
doporučit
15.8.2019 23:24
Foto

J13a76n 20P62e59c13h12a 7171266726343

Važte prosím silná slova o tom, zda mám či nemám pravdu. "Co se týká výrazů manžel, manželka, manželství (‚zákonem n. mravem upravené spojení muže a ženy, manželský stav‘; SSJČ), ty vznikly přesmykem ze staročeského malžen, malženka, které mají svůj původ v praslovanském *malъžena, což byl duálový tvar znamenající ‚muž a žena‘." tolik Ústav pro jazyk český AVČR. Máte snad k původu tohoto slova nějaký jiný výklad?

+1/0
doporučit
15.8.2019 12:57

B51r45o82n29i36s17l30a64v 13G94a50b30r24y32š 2722319111

Nemusite me zastrasovat. I Vy byste mel vazit slova.

Ano, mam. Existuje od bohemistu take vysvetleni, ze toto slovo pochazi ze slova "malwip". Vice se doctete v odkazu.

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Choť

0/0
doporučit
15.8.2019 23:01

J83i79ř81í 58Z96á76ř40e95c54k79ý 5384598654725

Přece nejde o to, kolik párů tu možnost využilo, ale že vůbec tu možnost měli a mají !

+2/0
doporučit
15.8.2019 2:34

L60i81b52o22r 59C57h12r62á45š47ť73a57n87s18k36ý 7895483360402

Pani Eva zemřela dříve nežli zdrávo, na vážnou chorobu ženských orgánů, zklamaná všemi partnerkami - a radost a podporu našla v posledních létech u svého kamaráda /neřešili ani sex, jako nějakou prioritu/, který jí provázel, těšil - a neřešili řádný problém s nějakým omezením informací od lékařů, ap. Všude se setkávali s chápáním, domluvou a tolerancí. A nikdy nepotřebovala pojmenovávat přítelkyni jako "manželku". Pro ni to byla blízká osoba, přítelkyně, které vždy důvěřovala. A mohu Vás ujistit, že Eva nebyla jiná, nežli mnozí další podobní kamarádi a kamarádky.

+2/0
doporučit
14.8.2019 21:52

B79r16o42n91i52s92l47a16v 88G39a61b49r36y53š 2392769691

To me mrzi, ze jiz nezije.

Mozna nepotrebovala, ale zeptal jste se ji, jestli by jednou chtela?

Sveho partnera predstavuju jako partnera. Nikdy jinak, protoze nebudu lhat. A pokud to bude nekdy mozne, chtel bych jej i za manzela. :-)

0/0
doporučit
14.8.2019 23:18

L42i78b59o71r 52C80h27r45á21š32ť28a51n86s28k89ý 7885323350912

Milý pane. Neptal jsem se ji, protože nic takového v jejím uvažování a zájmu nebylo. Naopak velmi často mluvila o tom, že pokažené vztahy bolí, ale nejhorší je, když na takových rozchodech trpí děti. A věřte, že dodnes vidím, s jakou úctou, láskou a vděčností hladila ruce onoho kamaráda/muže, který ji byl na konci života největší oporou. Víte, přítel – skutečný přítel/přítelkyně, v dnešní době má někdy větší váhu, nežli manžel/manželka – z jednoho pohledu smutná záležitost, z druhého pohledu mnoho naděje – že ještě jsou vztahy, které mají hodnotu a nedegraduje je „moderní doba“. Vám jde o slovo „manžel“? Myslím si, že zbytečně.

+1/0
doporučit
15.8.2019 10:32

B53r49o60n69i66s19l94a73v 15G84a34b31r44y78š 2582299151

Jasne, ze pokazene vztahy boli. Vidim to na lidech ve svem okoli.

Jak urcite, ktery vztah ma hodnotu? Mi rodice jsou spolu 33 let, ja s partnerem jsem 6 let. Kolegyne s manzelem jsou spolu 28 let. Dalsi nasi znami gayove ze Slovenska jsou spolu 17 let. I na ne zapusobila moderni doba?

0/0
doporučit
15.8.2019 12:36
Foto

Z56d79e18n62ě60k 73M16a80t24u87š46k51a 7438586465306

já o voze, vy o koze

0/0
doporučit
15.8.2019 13:17
Foto

Z13d83e25n92ě28k 88M14a43t85u52š39k35a 7978966175186

sorry, to sem nepatřilo

0/0
doporučit
15.8.2019 13:19
Foto

Z68d69e83n75ě54k 83M90a87t85u62š84k93a 7178376625516

jenže, pokud by rodina vašich rodičů měla stejnou hodnotu, jako ta vaše, nikdy byste tu nebyl.

+1/0
doporučit
15.8.2019 13:21

B74r84o24n74i73s14l22a38v 89G14a29b74r31y75š 2552269901

To muze ale rict kazdy. Tohle tvrzeni je ciste spekukativni. Alternativ a rozhodnuti udelame kazdy den mnoho.

Mozna bych tu byl, mozna bych nebyl, mozna bych se narodil nekomu jinemu, mozna by se me rodice zbavili hned po porodu.

Jeste mi vysvetlete, jak jste myslel tu hodnotu rodiny.

0/0
doporučit
15.8.2019 23:07
Foto

Z39d43e73n87ě62k 53M58a10t34u14š41k36a 7288486775256

rodina dvou lidí stejného pohlaví postrádá reprodukční schopnost

0/0
doporučit
16.8.2019 11:28

B75r83o32n21i92s42l93a65v 70G46a63b78r71y23š 2642859391

To snad nekdo popira? A to ma byt argument?

Rodina muze a zeny, kdy zena nebo muz nebo oba jsou neplodni, taky postradaji reprodukcni schopnost.

0/0
doporučit
16.8.2019 15:23
Foto

Z77d26e96n29ě76k 85M32a69t26u73š79k18a 7968636845796

8-o... a to má být argument???

0/0
doporučit
17.8.2019 13:23

B95r15o10n71i92s78l45a11v 78G32a90b17r93y30š 2612899751

Odpovídám na otázku.

Teď mi můžete na oplátku odpovědět, jestli někdo někdy popřel, že dva lidé stejného pohlaví nemohou mít dítě.

0/0
doporučit
17.8.2019 14:39
Foto

Z49d88e70n61ě27k 56M16a46t88u32š26k30a 7848626495106

dejte mi vědět, až budete těhotný

0/−1
doporučit
17.8.2019 18:02

B93r91o26n58i85s66l83a46v 60G27a96b63r40y61š 2312529271

To neni odpoved na moji otazku. Dejte mi vedet, az Vam dojde, o cem pisu. Treba mezitim otehotnite Vy. :-)

0/0
doporučit
17.8.2019 20:45
Foto

Z27d30e24n94ě18k 44M87a52t65u56š88k23a 7848586465376

Milý pane Gabriši,

jezdí k nám bývalí spolužáci naší dcery, oba gayové, spolu žijící. Jeden doktor práv, druhý překladatel, anglina,franštia, oba vynikají lidé, dá se s nimi hovořit o všem. Oba na Prague pride nechodí. Oni totiž svoji hrdost mají a nepotřebuji ji nabírat, či demonstrovat někde na ulici. Oba považují tuto akci za zbytečnou reklamu sexuální orientace.

A já si jich za tento postoj neobyčejně vážím.

0/0
doporučit
17.8.2019 21:39

B66r93o35n69i73s27l62a32v 85G24a65b39r18y81š 2572699931

To měkké "i" byl záměr nebo jen nejste schopen přepsat moje jméno, pane Matuško?

Je mi celkem jedno, kdo k Vám jezdí. Můj partner je pekař a já mám doktorát z dopravního inženýrství. Chcete tím říct, že Váš známý pár je lepší než já a partner jen proto, že se pochodu neúčastní? Chcete mi vyčítat, že se jednou za rok chci pobavit? Chcete mi vyčítat, za co všechno se mám stydět a budete mě posuzovat podle toho, jakých akcí se účastním?

I já mám ve svém okolí homosexuály a heterosexuály, kteří ten průvod nemusejí a nevidí v něm nic dobrého. Ale jak už jsem mnohým lidem psal, znám jejich názor, oni znají můj, nijak si ho nevyčítáme a naše přátelství mou účastí na pochodu netrpí. Ani já jim nevnucuju, aby tam šli. Je to čistě jejich věc. Stejně jako je moje věc, že tam jsem.

Ale to pořád není odpověď na moji otázku. Popřel někdy někdo, že dva lidé stejného pohlaví nemohou mít děti?

0/0
doporučit
17.8.2019 22:12
Foto

Z77d66e45n28ě84k 98M82a81t70u43š11k37a 7578476425486

Omlouvám se za chybu ve jménu.

A končím debatu konstatováním, že jste člověk, který má nutkavou potřebu, na něco si hrát.

Přeji dobrou noc

0/0
doporučit
17.8.2019 22:47

B26r13o93n37i26s57l52a13v 61G71a32b30r31y23š 2562739401

A já konstatuji, že nejste schopen se vyjádřit k tématu, o kterém je řeč, a z nějakého důvodu jste převedl naši diskuzi na pochod.

0/0
doporučit
17.8.2019 22:53

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz