Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Jako bohatý a úspěšný člověk, a navíc i zkušený statistik čtu zejména slevové letáky. Jednak nemusím chodit do knihkupectví, antikvariátů či knihoven a nechávat tam za nákup, či výpůjčku své získané korunky. Ale stačí si dojít pár kroků ze schodů do schránky a mám zdroj cenných informací co, kde je v nejvýhodnější cenové relaci k sehnání a vím přesně, kam zajít a ušetřit, neboť si vedu evidence nejen o tom kolik co kde získám za špičkovou cenu ale i za co utrácím, a i kolik tím uspořím (a případně i co kde "čmajznu").

A věřte zajímavá suma se nechá uspořit na nákupech, když plánujete, ale hlavně pak když platíte hotovostí.

Dneska u kas konečnou sumu nákupu zaokrouhlí, že pokud máte nákup za XY,01-49 Kč tak se cena zaokrouhlí dolů a vy ušetříte. (S výjimkou Lidlu, kde ještě i XY,50 Kč jde dolů)

A když je cena XY,50 a výše haléřů, tak to zaokrouhlí nahoru a vy zaplatíte de facto více než kolik toho v tašce máte. (S výjimkou Lidlu jak píši výše)

A tak pečlivě nákup naplánuji a pokud je větší tak když nakupuji s manželkou a děcky, tak jej rozdělíme podle popsaného systému na několik menších a když jsem sám, tak se buď vícekrát vrátím, nebo jej rozdělím a u kasy, aby to nevypadalo divně, že mám víc nákupů, se zmíním se před pokladní tak aby to slyšeli i za mnou stojící nakupující, že nakupuji pro staré rodiče, chorou sousedku a tak.

Doma si vedu záznamy a hřeje mě u srdce kolik jsem ušetřil a o kolik jsem zbohatl.

A když budete plánovat, přemýšlet a nebudete leniví, pak můžete být spokojeni, šťastni, ale hlavně úspěšní a bohatí, podobně jako jsem já.

0 0
možnosti
KM

Pro ty z Vás, kteří méně chápete, a kterých bývá ve zdejších diskusích značné množství, až většina, bych si dovolil ještě doplnit a uvést názorný příklad jak při nákupu postupuji. A tento návod snad doufám i všichni vy s nižší mozkovou kapacitou pochopíte :

U nás v krámu prodávají:

1 housku za cenu ........2,50 Kč a

1 rohlík za cenu ...........1,90 Kč

t.j. celková cena při nákupu 1 housky + 1 rohlíku se rovná = 4,40 Kč.

Ale pokud platím hotovostí pak zaplatím u kasy pouze 4,00 Kč a de facto takto UŠETŘÍM 0,40 Kč !!! Což v tomto případě je 10% z celkové ceny a tak se ptám: KDO VÁM TO DÁ ???

A v případě že nakupuji například na veekend vrátím se 5-krát a vždy koupím 1. housku a 1. rohlík a úspora pak činí celkově 2,00 Kč (0,40x5=2,00), takže při tomto systému mám prakticky 1. rohlík ZCELA ZADARMO a jako bonus jsem přesto ještě navíc 10 haléřů uspořil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1203x
Mou největší a nejlepší školou byl a stále je život. Mnoho let se snažím být pomocí jednotlivcům i firmám v jejich rozvoji, změnách, zlepšeních a dobré kondici. Koučink, headhunting, stavba týmu, týmová práce, firemní procesy, motivace, školení, copywriting,... – společně s týmem šikovných lidí umíme dobře pomoci. Více jak dvanáct  let vedu neziskový projekt rozvoje baseballu, kterým prošlo více jak 1500 mladých hráčů ze střední Evropy i dalších zemí. Skrze sport se snažím připravit děti pro život a učím je poznat svůj potenciál. Odmítání od sponzorů, zkorumpovaná politika a přehlížení nadšenců, kteří pro děti a mládež obětují ze svého mála, zatímco jiní by se na tom ještě chtěli přiživit - to je to, co v takové neziskové práci zažijete. Vážím si lidí, kteří nechtějí promarnit život. Mám rád naši zemi a jsem na ni stále ještě hrdý.

www.startupteam.cz

 

Seznam rubrik