Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezky napsánoR^

3 0
možnosti

Přečtěte si knihu

Prostě, zabil jsem svého otce

3 1
možnosti
Foto

Velmi pěkný, lidsky psaný text. Dík za vzpomínku na Věru Čáslavskou R^VR^

7 0
možnosti

Paní Věra Čáslavská je nezapomenutelná. Vždy jsem ji obdivovala za to, co dokázala a jak reprezentovala naši republiku. Měla jsem tu čest poznat ji osobně při pobytu v Jeseníkách. Nezapomenutelný týden! Nevím, jak to napsat, ale milá, vtipná bezprostřední babka, žádná "hvězda", i když skutečně hvězda byla. Moc mě trápí, kolik jí toho nakonec život naložil. Vzpomínám s opravdovou láskou a úctou.

5 0
možnosti

Nevím, že by náš lid komunistům nějak tleskal, naopak.

1 0
možnosti

A komu tedy tleská přes 50 % volících voličů? Kolik tleská partě ANO - KSČM - ČSSD?

4 0
možnosti
Foto

Stačilo zůstat u důstojné připomínky paní Věry Čáslavské.

Nemocným hlavám s červenou čepičkou jste mohl věnovat jiný, lepší blog a ne tím špinit její památku.

Pliváním na jiné se stavíte jen na jejich roveň. To byste měl ve sportu učit.

6 7
možnosti

Jaké špinění památky? Nepřehánějte...:-P

1 0
možnosti

Vera Caslavska byla statecna zena, a hrozne mne mrzelo, kdyz jsem po jeji smrti cetl nenavistne komentare na jeji adresu. Docela jsem se za tento narod musel stydet.

13 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS