Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem rád, že jsem v penzi! To blbnutí na ochranu neochranitelných občanů dospělo i do zdravotnictví. A to bude mazec! Dva roky to nikoho nezajímalo a teď to musí fungovat od příštího měsíce! Školení na školení. A já už se jen těm hloupostem směji! Naštěstí! V této zemi nám již snad znemožní jakoukoliv činnost... :-)

0 0
možnosti

Ano zákon 101/2000 byl pro dobrou zábavu a nové Obecné nařízení na ochranu osobních údajů se nedotkne jen online prostoru, ale úplně všech společností i jednotlivců, kteří nějakým způsobem zpracovávají osobní data svých zákazníků, zaměstnanců a podobně. Přicházející GDPR s sebou přináší hlavně daleko větší kontrolu nad zpracováním citlivých údajů, a to jak pro jednotlivce, tak státní orgány. Spolu s tím se předpokládá i lepší vymahatelnost práva a podstatně větší postihy než dosud. A bude to další "legrace" jediný kdo se baví je Úřad pro ochranu osobních údajů......;-D;-D;-D

1 0
možnosti

J69á42n 12B42o95k16o84r

23. 4. 2018 12:58

Ja teda som za to, aby boli osobné údaje chránené a bránilo sa ich zneužitiu, na druhej strane mi príde GDPR v určitých aspektoch dosť extrémne. Niečo ako: "niektorý ľudia sú blbý, preto ich musíme chrániť aj za cenu, že skomplikujeme život mnohým ďalším."

4 0
možnosti

GDPR se v zasadnich bodech nelisi od naseho zakona 101, jen pridava velke pokuty. Proto se toho vsichni boji. Zakon 101 je pro srandu.

0 0
možnosti

J64a63n 94P95i51ň48o14s

23. 4. 2018 12:48

Mohl jste to zkrátit a říct, že prostě nemáte rád EU.

1 6
možnosti
Foto

No vidíte, a já zrovna EU rád mám, ale moje úvaha není o EU, ale o výplodech těch, kterým bylo umožněno EU, potažmo náš stát, řídit - a o lidech, kterým je jedno, že místo skutečně důležitých rozhodnutí /školství, společné ochrany tradic, kultury a historie, ochrana a podpora soukromého podnikání malých forem, zemědělství,..../ tak se vymýšlí jen nástroje pro pokutování a vytváření moci.

0 0
možnosti

jednoduché a pravdivé, karma

6 0
možnosti

Dobře napsáno, souhlas a karma. Od té doby, co stát mou dcerku chrání před nákupem sladkostí v kantýně, jí ty sladkosti musím kupovat já sám předem. Pokud tedy nemá supermarket ze zákona zavřeno.

6 0
možnosti
Foto

Já GDPR vítám.

1 5
možnosti

Mohl byste nějak rozvést co pozitivního vám přinese? Tedy pokud nejste právní nebo nemáte agenturu na zavádění GDPR. To bych potom chápal.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS